fredag den 17. oktober 2014

Jeg er så glaaad for min cykel :-)

Kom til at love en kollega, at hjælpe med en kage. Det er ellers klart imod mine principper at lave kager til andre end de allernærmeste, men der fulgte en gevaldig overtalelseshistorie med, så det var virkelig svært at sige nej... (Og følgelig endte det med, at jeg sagde ja - sådan er jeg jo...).

Anyway - kagen skulle dekoreres til en fødselsdag; men motivet skulle tilegnes en lille dreng, der er mægtigt glad for sin sorte og røde cykel.

Kagen er lyse bunde med havtornmousse og hindbærmousse. Smurt op med citron PSC og dekoreret med fondant og royal icing.

Og den kom til at se således ud:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Omuraisu (Japansk omelet)

Sønnen (eller ok nok ikke KUN sønnen 🙃) drømmer sig tilbage til Japan og i dag havde han spurgt om vi ikke kunne lave omuraisu, som er en o...