tirsdag den 15. marts 2011

Hvordan synes jeg selv det går?

Jo tak - det går såmænd ganske udmærket :-) Har været ret god til at holde mig fra dit og dat, som ikke er sundt (bortset fra fødselsdagskagen i lørdags; men om aftenen fik vi Thai-mad og det er da også ret kendt for at være fedtfattigt - eller husker jeg galt??) Til gengæld har jeg vist fået brugt ret store summer på blåbær og jordbær, men noget "guf" må jeg ha' :-)))

Er i gang med endnu en kage. Denne gang er den til det deklarationsudvalg, jeg er med i (i forbindelse med grundejerforeningen :-) Kagen er lagt sammen og smurt op, så i morgen skal den "bare" pyntes. Har en masse idéer :-) Forestiller mig, at den skal være sådan lidt moderne med turkis og limegrønne striber; men nu må vi se, hvad det bliver til :-) Den er med 2 chokoladebunde og 1 lys bund. Fyldet er chokolade/orangemousse og hindbærmousse. Den er smurt op med PSC med kakao :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Omuraisu (Japansk omelet)

Sønnen (eller ok nok ikke KUN sønnen 🙃) drømmer sig tilbage til Japan og i dag havde han spurgt om vi ikke kunne lave omuraisu, som er en o...