fredag den 11. marts 2011

Popcorn er da slankemad, ikk'?!

Mens tsunamien ruller hen over Stillehavet efter jordskælvet i Japan er der mere stille herhjemme. Vejret er mildest talt mystisk: Det ene øjeblik regner det, så hagler det og så styrter det ned med regn og øjeblikket efter skinner solen - og så begynder det forfra - sådan har det været hele dagen; men Danmark er jo stadigvæk et dejligt fredeligt sted, især når man tænker på, hvad alle de stakkels mennesker, der rammes af jordskæv og tsunami går igennem i dag.

Jeg har arbejdet med kagen til min fars fødselsdag, som vi fejrer i morgen. Den mangler at blive pyntet; men det er heldigvis det sjoveste :-)))) Har bare lavet en lille kage denne gang, for vi bliver ikke så mange og der plejer altid at være ALT for meget kage :-o Den er med 2 lyse bunde og 1 nøddebund. Pistacie - og chokoladefyld, og smurt op med vanillecreme - og så skal den altså bare pyntes med fondant og royal icing. Skal nok vise resultatet i morgen :-)

Her for en times tid siden kom jeg til at tænde for fjernsynet og der var Ugly Betty. Puha - det er svært ikke bare lige at kigge lidt med og så fik jeg altså denne her ubændige lyst til popcorn :-s Så nu har jeg næsten kværnet 1 pose micropopcorn. Pokkers, pokkers, POKKERS!!!! Har ellers været SÅ dygtig hele dagen - og i morgen skal vi til fødselsdagsmiddag, så dér taber jeg mig jo nok heller ikke lige :-s

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Omuraisu (Japansk omelet)

Sønnen (eller ok nok ikke KUN sønnen 🙃) drømmer sig tilbage til Japan og i dag havde han spurgt om vi ikke kunne lave omuraisu, som er en o...