fredag den 15. november 2013

If I bake it, they will come!

Denne kage er jeg simpelthen blevet udfordret til at lave af en international bekendt over Facebook, der har kigget med på mine kagefotos. "Den ultimative kage" tror jeg, den blev beskrevet som ;-) Min søns kommentar, da han så det billede, som hun havde sendt af designet, var dog noget mindre prangende: "Jamen mor. Det er jo bare en kage med firkanter og så hvidt fondant rullet ud over" - men han er altså også temmelig forvænt, når det kommer til kagedesigns :-)

Anyway - min danske UWP-veninde, der bor andetsted i landet og som vi følgelig ikke ser særligt tit, lovede at, hvis jeg lavede den kage, som kom hun med sine børn, så de kunne smage. Om rækkefølgen så liiige var sådan eller om det ikke var fordi, de skulle komme alligevel, at den blev lavet - ja, det må I selv gætte; men kagen blev i ihvertfald lavet, beundret behørigt og spist ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Omuraisu (Japansk omelet)

Sønnen (eller ok nok ikke KUN sønnen 🙃) drømmer sig tilbage til Japan og i dag havde han spurgt om vi ikke kunne lave omuraisu, som er en o...