torsdag den 6. september 2012

Så så man lige mig...

Ha ha - ja, undskyld, men overskriften er en henvisning til en morgendebat på Radio 100 om de mest irriterende FB-statusser, hvor denne altså var én af dem; men det, jeg egl. ville sige var: "Så så man lige mig lave den mest fantastiske sukkerlilje, hvilket jeg aldrig havde troet, at jeg kunne - wow!" ;-) ;-)

Jeg har været på kursus - kagekursus - i sukkerblomster - hos Specialkøbmanden, sammen med en kollega, og dér i baglokalet i Rødovre fik vi med kyndig hjælp stort set alle sammen kreeret en sukkerlilje, der - hvis du spørger mig - til forveksling ligner en rigtig blomst. WOW! Jeg er både overrasket og stolt og glæder mig til, at jeg får min egen præger, så jeg kan prøve at gøre kunsten efter herhjemme uden den gode trin-for-trin vejledning.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Omuraisu (Japansk omelet)

Sønnen (eller ok nok ikke KUN sønnen 🙃) drømmer sig tilbage til Japan og i dag havde han spurgt om vi ikke kunne lave omuraisu, som er en o...