torsdag den 3. april 2014

Elefanten til kageklubben

På mit arbejde har vi en kageklub, hvor alle medlemmerne mødes hver onsdag og skiftes til at tage kage med. Jeg blev introduceret til kageklubben på min første dag og var - naturligvis - nødt til at melde mig ind med det samme :-) Der skulle dog gå næsten 9 måneder, før det var min tur til at komme med kage - og så var det midt i en superhektisk periode med strategiseminar og forberedelser til ind til flere arrangementer i udlandet - men hey, når man skal have kage med, så skal man have kage med!!

Det produkt firmaet sælger hedder "Elefanter" og jeg valgte derfor en elefantkage - et noget barnligt design, men den vakte stor lykke og smagte i øvrigt super!

Vil I hilse på elefanten? Det skal I få lov til her:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Omuraisu (Japansk omelet)

Sønnen (eller ok nok ikke KUN sønnen 🙃) drømmer sig tilbage til Japan og i dag havde han spurgt om vi ikke kunne lave omuraisu, som er en o...