tirsdag den 9. oktober 2012

Hvem er det, der læser med "derude"? :-)

Kom lige til at tage et kik på min blog's statistik. Var egl. lidt af den opfattelse, at jeg nok bare sad og bloggede lidt som en slags selvterapi, så WOW blev jeg lige overrasket over, hvor mange gange de enkelte indlæg er blevet vist! :-) Det er jeg da glad for - meget glad :-) Ville virkelig blive SUPERglad for en kommentar, hvis DU finder min blog underholdende, brugbar eller andet - og meld dig meget gerne, som fast læser, så kan det jo være, at jeg finder mod til endnu flere indlæg :-)

Tak, fordi I læser med "derude"! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Omuraisu (Japansk omelet)

Sønnen (eller ok nok ikke KUN sønnen 🙃) drømmer sig tilbage til Japan og i dag havde han spurgt om vi ikke kunne lave omuraisu, som er en o...